Cathrine Jarning blir ny leder for Re:Media

Schjærven-konsernet øker konkurransekraften, og nå kommer nok en nyhet fra konsernsjef Ståle Schjærven. Cathrine Jarning går inn som daglig leder for Re:Media og blir en viktig brikke i konsernstrategien til et av Norges mest toneangivende kommunikasjonshus.

Cathrine kommer fra det globale byrånettverket IPG Mediabrands, der hun har hatt ulike lederroller, og i de tre siste årene vært daglig leder for mediebyrået UM. I tillegg har hun lang og bred erfaring som strategisk rådgiver for nasjonale og internasjonale merkevarer som Equinor, Optimera Monter, Synoptik, Carlsberg og Coca-Cola. Nå går hun inn som leder i et av Norges mest progressive byråer, og tiltrer stillingen den 2. september.

 

«Cathrine har solid kompetanse, drivkraft og en varme som vil bringe byrået vårt videre. Hun er en erfaren leder og etterspurt rådgiver, og hun er flink til å se og engasjere folk rundt seg», sier tidligere byråleder Marius Damsleth. «Hun skal styrke våre faglige leveranser, bygge kultur og bidra til at vårt byrå kan levere enda mer konkurransekraft og effekt til norske og nordiske annonsører».

 

«Som tidligere konkurrent har jeg alltid sett på Re:Media som et offensivt og respektert byrå som leverer godt mediehåndverk. Jeg kommer til et veldrevet byrå med en spennende kundeportefølje, og et hus med masse kompetente og hyggelige folk. Nå gleder jeg meg til å lede og utvikle byrået videre», forteller Jarning.

 

Jarning går også inn i konsernledelsen, og får med det jobbe på tvers av media og reklame, og skal bygge Schjærven Village i samarbeid med reklamebyrået.

 

«Cathrine er allerede på plass i våre lokaler, så nå er det full fart fremover her i Mølleparken», avslutter Damsleth.

 

Medvirkende

No items found.

Cathrine kommer fra det globale byrånettverket IPG Mediabrands, der hun har hatt ulike lederroller, og i de tre siste årene vært daglig leder for mediebyrået UM. I tillegg har hun lang og bred erfaring som strategisk rådgiver for nasjonale og internasjonale merkevarer som Equinor, Optimera Monter, Synoptik, Carlsberg og Coca-Cola. Nå går hun inn som leder i et av Norges mest progressive byråer, og tiltrer stillingen den 2. september.

 

«Cathrine har solid kompetanse, drivkraft og en varme som vil bringe byrået vårt videre. Hun er en erfaren leder og etterspurt rådgiver, og hun er flink til å se og engasjere folk rundt seg», sier tidligere byråleder Marius Damsleth. «Hun skal styrke våre faglige leveranser, bygge kultur og bidra til at vårt byrå kan levere enda mer konkurransekraft og effekt til norske og nordiske annonsører».

 

«Som tidligere konkurrent har jeg alltid sett på Re:Media som et offensivt og respektert byrå som leverer godt mediehåndverk. Jeg kommer til et veldrevet byrå med en spennende kundeportefølje, og et hus med masse kompetente og hyggelige folk. Nå gleder jeg meg til å lede og utvikle byrået videre», forteller Jarning.

 

Jarning går også inn i konsernledelsen, og får med det jobbe på tvers av media og reklame, og skal bygge Schjærven Village i samarbeid med reklamebyrået.

 

«Cathrine er allerede på plass i våre lokaler, så nå er det full fart fremover her i Mølleparken», avslutter Damsleth.