DSC 1422 1
12. april 2022

Gult er kult! - Re:Media med ny retailer på kundelisten

Vi gleder oss stort over å ha fått Nille som samarbeidspartner.

Nille har vært igjennom en endringsreise, og tar nå videre steg i jakten på ytterligere suksess. Markedssjef Ingrid Gulaker Motrøen har det siste året gjort flere endringer i markedsavdelingen, blant annet styrket laget med flere nye roller, og profesjonalisert alt fra arbeidsmetodikk til innholdsplan i kampanjene. Som et ledd i den videre ekspansjonen har hun nå valgt å inngå samarbeid med Re:Media på mediebyråtjenester. «Re:Media er blant de beste byråene på retail, og deres filosofi og arbeidsmodell stemmer veldig godt med de ønsker og mål vi har for Nille» sier Gulaker Motrøen. Markedssjefen startet selv sin karriere i Schjærven, Re:Medias eier, for mange år siden, før hun gikk over til kundesiden hvor hun har vært i både byggevarebransjen og bank/forsikring. «Retail er så gøy, og det å jobbe med Re:Media nå er jo nesten som å komme hjem».


Vi ønsker å styrke norsk retail sin konkurransekraft, sier byråleder Marius Damsleth, så dette oppdraget passer oss som hånd i hanske. Kaja Sommer, kundedirektør i Re:Media, er også entusiastisk på vegne av både oppgaven og samarbeidet. «Nille er et konsept jeg har vokst opp med. Med konstant påfyll av nye produktkonsepter, er dette en retailer som aldri står stille - og det liker jeg. I tillegg så er det så motiverende å jobbe tett på de råflinke folkene som jobber i Nilles markedsavdeling»


Samarbeidet startet nå i mars, og Re:Media er godt i gang med påskekampanjen - en varehandelshøytid som er ekstra viktig for Nille. «Nille er her for de små og store øyeblikkene, og det blir spennende å skape flere slike øyeblikk sammen med Re:Media», avslutter Gulaker Motrøen.


Spørsmål kan rettes til Marius Damsleth, mobil 91624807.

Relatert