DSC1698 2
19. mai 2022

Tulip vil spise med Schjærven

Det var stor glede å spore i Schjærvens lokaler i Mølleparken 4 da Danish Crown Norge valgte Schjærven og ReMedia som nye samarbeidspartnere for sin merkevare Tulip.

Nå gleder vi oss til å servere mye saftig reklame og smakfulle mediestrategier fremover for dansk bacon, danske pølser, salami, spareribs og pulled pork. Som kunde i både reklamebyrået og mediebyrået til Schjærven får Tulip levert helhetlige løsninger under ett og samme tak.

"Først starter vi med å innføre et helt nytt konsept som skal bygge og styrke Tulip som merkevare over tid. Schjærven og Re:Media er valgt som samarbeidspartnere på det norske markedet og vi starter arbeidet med å lansere det nye kommunikasjonskonseptet, samtidig som vi skal vise frem og gjøre produktene til Tulip kjent. På den måten gjør vi Tulip posisjon tydeligere. «Det er lov å unne seg litt dansk hygge i hverdagen», sier Charlotte Mjaaseth, rådgiver på kontoen.

"Vi ble svært glad i det nye konseptet og for meg var det viktig at våre danske kollegaer var med i prosessen med å velge nytt byrå", forteller Charlotte Bardum, markedssjef i Danish Crown Norge.

"Nå får vi en tydelig stemme i Norge og vi gleder oss til å bygge på dette over lang tid. Endelig får vi fortalt det norske markedet hva som ligger i merkevaren Danish Crown og Tulip – og hvorfor vi har de deilige, danske produktene på det norske markedet", fortsetter Karol Partyka, daglig leder i Danish Crown Norge

Konseptet ble lansert allerede i april med en rekke aktiviteter i sosiale medier og annet snacks.

Relatert